Leta i den här bloggen

tisdag 29 juni 2021

Litteraturskafferiet på gång

                                                                Litteraturskafferiet 

Jag började 2015 med min blogg och gav den namnet Litteraturskafferiet. Min kärlek till litteratur och de fina förlagen som sände mig böcker för recension öppnade möjligheten. Många år hade jag skrivit recensioner för olika tidningar men nu fick bloggen bli ett hjälpmedel i det arbetet.

Själv har jag haft förmånen att få skriva några böcker under den här tiden och arbeta med lite olika träffar kring litteratur och författare. 

När jag i tonåren började läsa böcker så visste jag inte att det skulle bli så att jag aldrig skulle sluta läsa. Jag läser och läser. Jag tror att sex dagar är det rekord jag har över att inte ha läst någon bok och det rekordet blir nog svårt att slå. För läsandet fortsätter det kommer så mycket intressanta böcker. Det finns inget slut på allt skrivandet. 

Nu ska det bli paus i en månad på bloggen, inte läsandet, men på bloggen. Jag kommer tillsammans med en av mina söner att arbeta med något nytt nu under sommarens semester men den 1 Augusti är jag tillbaka. 

Simma lugnt, läs mycket! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar